W naszej ofercie posiadamy dwa rodzaje urządzeń przeciwbólowych – w wersji manualnej (PainGone) oraz w wersji automatycznej (PainGone+). Oba długopisy działają na takiej samej zasadzie, która polega na generowaniu impulsów o działaniu przeciwbólowym. Podobnie, oba urządzenia cechują się taką samą skutecznością. Różnią się one między sobą jedynie sposobem wyzwalania impulsów oraz czasem potrzebnym na wykonanie terapii.

Wybierz najbardziej optymalne dla siebie urządzenie przeciwbólowe i pokonaj ból bez tabletek razem z PainGone!

Urządzenie przeciwbólowe PainGone

(manualny)

Na zdjęciu urządzenie przeciwbólowe PAINGONE ręczny stymulator przeciwbólowy od DrSapporo

1. Impuls wyzwalany jest manualnie, co oznacza, że  jedno wciśnięcie przycisku generuje jeden impuls przeciwbólowy. Aby ponownie użyć urządzenie, wymagane jest jego ponowne naładowanie poprzez wielokrotne klikanie w przycisk,
  2. Cała terapia zajmie nam około 1 minuty,
  3. Długopis przeciwbólowy manualny nie wymaga użycia baterii,
  4. Długopis przeciwbólowy manualny jest nieco tańszy, natomiast wymaga wielokrotnego klikania w przycisk, co może być kłopotliwe u osób, które mają problem z poruszaniem palcami lub z siłą mięśni dłoni.

Przycisk "kup teraz" urządzenie przeciwbólowe PainGone od Dr Sapporo!

Urządzenie przeciwbólowe PainGone+

(automatyczny)

Na zdjęciu urządzenie przeciwbólowe PAINGONE+ automatyczny stymulator przeciwbólowy od DrSapporo

1. Impuls wyzwalany jest automatycznie, co oznacza, że wciśnięcie i przytrzymanie przycisku powoduje automatyczne generowanie impulsów. Dzięki temu nie musimy każdorazowo klikać na przycisk.
  2. Cała terapia zajmie nam około pół minuty.
  3. Zasilanie przy pomocy baterii AAA (która jest dołączona do produktu).
  4. Długopis przeciwbólowy automatyczny jest nieco droższy, ale stanowi idealne rozwiązanie dla osób ze zwyrodnieniami lub ograniczeniami ruchomości w obrębie dłoni, którym kłopot może sprawić wielokrotne naciskanie przycisku.

Przycisk "kup teraz" urządzenie przeciwbólowe PainGone od Dr Sapporo! Model Automatyczny

Zalecenia używania długopisów PainGone

Zalecamy, aby osoby, które moją problem z dłońmi, na przykład chorują na RZS wybrały urządzenie automatyczne. Podobne zalecenia kierujemy do osób, które chcą samodzielnie używać długopisów “z tyłu ciała”, jak na przykład w obrębie lędźwi czy w dole podkolanowym. Urządzenie automatyczne będzie do tego dużo wygodniejsze. Ponadto krótszy czas potrzebny na wykonanie terapii nie spowoduje zmęczenia dłoni.

Dowiedz się więcej szczegółowych informacji jak używać urządzenia przeciwbólowe PainGone.