PainGone – najlepsze na rynku urządzenia przeciwbólowe

Aby wyleczyć ból nie musisz używać tabletek!

Logo firmy produkującej urządzenia przeciwbólowe PainGone

PainGone to brytyjski potentat na rynku urządzeń przeciwbólowych. Nasz firma, Dr Sapporo, od 2018 roku jest wyłącznym dystrybutorem tej marki na terenie Polski. Mamy ogromny zaszczyt przedstawić Państwu zupełnie rewolucyjne urządzenie, które pomogło już milionom ludzi na świecie w walce z bólem. Oto urządzenia przeciwbólowe PainGone !

Co powoduje, że długopis przeciwbólowy PainGone / PainGone+ jest tak skuteczny?

Przezskórna stymulacja nerwowa (z ang. TNS, TENS, transcutaneous electrical nerve stimulation ) to metoda leczenia przewlekłych dolegliwości bólowych, która polega na użyciu odpowiedniego rodzaju prądu. Bardzo ważne jest to, że w tym rodzaju terapii nie stosuje się żadnych leków i można go stosować nawet w stanach ostrych. Dlatego też jest on bezpieczny i ma szerokie zastosowanie przy różnego rodzaju bólach.

TENS

Konwencjonalny TENS polega na stosowaniu prądu o dość dużej częstotliwości, od 10 – 200 Hz i o niskim natężeniu. Wspomniany zabieg wymaga użycia odpowiedniego urządzenia emitującego prąd oraz elektrod, które są mocowane do ciała. To powoduje, że można go wykonać tylko w wyspecjalizowanych przychodniach.

TENS APL

Istnieje jednak metoda TENS zwana APL, podobna do akupunktury, w której wykorzystuje się prąd o mniejszej częstotliwości, w przedziałach 0,5 do 8 Hz. W tej metodzie, za pomocą punktowego źródła prądu drażni się punkty spustowe, punkty motoryczne lub punkty bólowe w tkance łącznej, dzięki czemu uzyskuje się niemalże natychmiastowy efekt przeciwbólowy. Właśnie na tej zasadzie działa urządzenie przeciwbólowe PainGone / PainGone+.

Na jakiej zasadzie działa długopis przeciwbólowy?

Czy jest on bezpieczny?

Oczywiście! Urządzenie przeciwbólowe PainGone emituje bezpieczny prąd o bardzo niskiej częstotliwości, która wynosi ok. 1Hz. Urządzenie przykłada się do skóry w odpowiednim miejscu i naciska przycisk, który uwalnia impuls przeciwbólowy.

Czy PainGone uśmierza się ból?

Zdecydowanie tak! Impuls elektryczny stymuluje nerw pod skórą, który aktywuje naturalny mechanizm uśmierzania bólu, polegający na wytworzeniu endogennych endorfin.

Jak długo trwa terapia urządzeniem przeciwbólowym PainGone?

Terapia jest bardzo krótka. Dla uzyskania efektu wystarczy jedynie 40 impulsów. W rezultacie po użyciu długopisu przeciwbólowego PainGone, uzyskiwany efekt jest niemal natychmiastowy!

Obraz przedstawiający zasadę działania długopisu przeciwbólowego PainGone / PainGone+

Naturalne działanie, które bazuje na reakcji zwrotnej Twojego organizmu.

Impuls elektryczny w urządzeniu PainGone

Naciśnięcie przycisku, który jest na górze długopisu przeciwbólowego PainGone powoduje wyzwolenie niewielkiego impulsu elektrycznego. Impuls ten jest prawie nieodczuwalny dla człowieka a wrażenie na skórze można porównać do ukłucia igiełką sosny. Ten delikatny impuls stymuluje organizm do wytworzenia endorfin, które wysyłane są w miejsce bólu.

Endorfiny – hormony szczęścia

Endorfiny to hormony w naturalny sposób wytwarzane w organizmie ludzkim, które inaczej nazywa się hormonami szczęścia. Wywołują one dobre samopoczucie i dają efekt przeciwbólowy. Przykładowo, endorfiny wytwarzane są podczas śmiechu, po dużym wysiłku fizycznym, po zjedzeniu czekolady czy podczas orgazmu. Innymi słowy, endorfiny powodują, że czujemy się dobrze i że ból, który był odczuwany znika. Co ważne, hormony te są całkowicie bezpieczne, ponieważ ich wytwarzanie odbywa się endogennie, więc nie da się od nich uzależnić. Ponadto nie mają też one żadnych skutków ubocznych.

Jako długo utrzymuje się efekt działania długopisu przeciwbólowego PainGone?

Efekt działania PainGone odczuwany jest bardzo szybko i utrzymuje się nawet do kilku godzin po aplikacji. Dodatkowo, jeśli ból powróci – można śmiało użyć urządzenia po raz kolejny, nawet kilka razy w ciągu dnia.

Urządzenie przeciwbólowe PainGone polecają lekarze i terapeuci

Skuteczność urządzeń przeciwbólowych PainGone została udowodniona klinicznie podczas podwójnie ślepej próby, która uwzględniła placebo.

Jak przeprowadzano badania nad skutecznością długopisu przeciwbólowego PainGone?

W badaniu wzięło udział 50 uczestników, którzy cierpieli z powodu różnych rodzajów bólu. Rezultaty dotyczące przewlekłego i długotrwałego bólu były zniewalające i jednoznacznie wskazywały, że urządzenia przeciwbólowe PainGone znajdują doskonałe zastosowanie w leczeniu bólu.

Po pierwsze, badanie wykazało, że pacjenci stosujący długopis PainGone odczuwali ulgę w bólu, podczas gdy stosowanie urządzeń placebo (atrapy) nie dawało takiego efektu. W rezultacie, w ciągu 28 dni urządzenie przeciwbólowe PainGone konsekwentnie i znacząco zmniejszył ból u uczestników badania.

Po drugie badanie wykazało, że wyraźnie widać znaczne zmniejszenie chronicznego bólu już od pierwszego dnia stosowania urządzeń przeciwbólowych PainGone w porównaniu z placebo.

Długopisy PainGone to urządzenia medyczne, którym możesz zaufać.

Długopisy przeciwbólowe PainGone to zarejestrowane urządzenia medyczne, które klasyfikowane są jako wyroby medyczne klasy IIa. Używa ich już ponad 1,7 miliona ludzi na całym świecie. Urządzenia spełniają krajowe i międzynarodowe standardy jakości i bezpieczeństwa, jak na przykład:

Logo znaku bezpieczeństwa CE

Urządzenie medyczne Klasa IIa
 Oznakowanie takie może być umieszczone na urządzeniu medycznym tylko wtedy, gdy spełnia rygorystyczne wymagania dyrektywy.

Znak British Standards Institute

British Standards Institute
Audytor systemów zarządzania jakością Medi-Direct, który zapewnia zgodność z najnowszymi regulacjami ISO.

logo organizacji ISO. Znak ISO13485: 2003

ISO13485: 2003
Dotyczy tylko urządzeń medycznych, które konsekwentnie spełniają wymagania klientów i standardy regulacyjne.

Działanie urządzeń PainGone jest naturalne, więc nie obciążasz swojego organizmu chemią.

Ogromną zaletą urządzeń przeciwbólowych PainGone jest to, że możliwe jest uzyskanie efektu przeciwbólowego bez leków, tabletek, bez obciążania wątroby, żołądka i nerek. Jest to bardzo ważne, ponieważ niestety jako Polacy jesteśmy w czołówce krajów, które przyjmują najwięcej leków przeciwbólowych w całej Europie! Ponadto badania wskazują, że w Polsce nadużywa się farmakoterapii, często przyjmując tabletki nie mając nawet świadomości jak dany lek działa oraz jakie ma możliwe działania niepożądane. Innymi słowy, próbując pozbyć się bólu sięgamy po tabletkę zbyt często.

Tymczasem, zanim sięgniemy po kolejną pigułkę może warto wypróbować inne metody leczenia bólu, takie jak na przykład urządzenie przeciwbólowe PainGone. Długopisy przeciwbólowe stanowić mogą idealne uzupełnienie aktualnego programu leczenia i rehabilitacji.

Do złagodzenia bólu można stosować nie tylko tabletki. Dzięki metodom TENS, nie musisz już używać środków chemicznych

Na jaki rodzaj bólu można stosować urządzenia przeciwbólowe PainGone?

Skuteczność długopisów przeciwbólowych została udowodniona dla różnego typu bólu, jak na przykład bólu zwyrodnieniowego lub takiego, który jest wynikiem przebytego urazu. Co bardzo istotne, urządzeń przeciwbólowych PainGone można używać w stanach ostrych. Najlepszy efekt uzyskuje się wykonując terapię w miejscu bólu, na przykład na stawach obwodowych takich jak kolano, łokieć, bark czy stawy dłoni. Impulsy przeciwbólowe można również aplikować w obrębie kręgosłupa, ale nie należy zabiegu wykonywać na szyi i głowie.

Głodny wiedzy? Dowiedz się więcej na temat jak używać urządzenia przeciwbólowego PainGone.

Kup teraz niesamowite urządzenie uśmierzające ból bez tabletek